tirsdag den 15. december 2009

Længe siden sidst...


Jeg har sovet lidt i blogskrivertimen, men her igen en post. Tilmed en post om en sangerinde som jeg ikke altid har været super begejstret for.
Men nu har hun altså begået noget ret vildt, synes jeg...
Det er Alicia Keys jeg tænker på, og hendes nye single "Try sleeping with a broken heart".
En storladen popballade der har lånt lidt hos Prince (på en god måde) og som bare virker lige som den skal - når den skal.
Videoen er noget cheasy sci-fi agtigt stads, men åben den og lav noget andet imens den kører. Det har jeg gjort - mange gange...

1 kommentar:

  1. Det var satans.. umiddelbart da jeg hørte tracket de første gange i radion tænkte jeg, så fedt er det da heller ikke, men JO! Det er virkelig et track der vokser på én, virkelig fedt! Kudos for posting!

    SvarSlet