torsdag den 19. november 2009

Non+ & Kris Mars


Tillad mig at præsentere en ung Cali-knægt. Han er netop røget under Kanye Wests vinger på Good Music og han er knap fyldt 18 år. Han hedder Kris Mars og er uden tvivl en af dem du skal holde øje med.
For nyligt var han et smut i Danmark. Han er nemlig rigtig gode venner med folkene i producerkollektivet Boom Clap Bachelors.
Sammen indspillede de adskillige tracks. Tracks som faktisk var med til at overbevise Kanye West om, at Kris Mars er et talent der er værd at satse på.
Jeg har længe været stor fan af Boom Clap Bachelors og jeg tror ikke, at der går mange dage, før jeg kan kalde mig Kris Mars fan.
Tjek ham selv ud herunder, på et remix af Non+'s Wake. Personligt noget, jeg tripper meget over i disse dage.


Wake (Non+-Kris Mars rmx)

3 kommentarer:

  1. Hey Nicholas.

    Fed sang. Efter jeg hørte den på p3, har jeg i lang tid kigget rundt omkring på nettet, efter steder den kan downloades, lovligt selvfølgelig. Men den eneste side jeg har fundet er din.

    Kan du hjælpe mig lidt her?

    Hilsen Bo Carstensen

    SvarSlet
  2. Hej Bo Carstensen
    Jeg var i fuldstændigt samme situation, så jeg valgte at kontakte Kris Mars direkte på Myspace, her er min besked:
    Hi Kris
    I really like you remix of "Non+ - wake" but i have only been able to find Non+ original on the internet. Can i maybe buy it directly from you, or do you know i website where i can buy it?

    Og hans svar:
    hey. thanxxx ...oo ok...well its gonna be on itunes in a couple weeks, i will be posting the exact date and have a direct link to it on my blog....(www.lalignedor.com)
    thanxx so much for love the man.. mos def appreciate it..

    Så det er vil bare et spørgsmål om tid før den kan købes lovligt over iTunes, jeg har så tænkt over om det kun er den amerikanske iTunes store eller også den danske.

    Søren

    SvarSlet
  3. nu er den på iTunes!!! På den amerikanske i hvert fald :)

    SvarSlet