onsdag den 17. marts 2010

Gravediggaz og Crack i Hells Kitchen...


Normalt er det nyere musik, som jeg her på bloggen beskæftiger mig med... Men i aften skal det være anderledes.
Jeg kom nemlig til at tænke på en gruppe som vist nok ikke længere eksisterer. En gruppe hvis musik gjorde stort indtryk på mig i mine spædeste teenage-år.
Gravediggaz!!!
Supergruppen som blev dannet i 1993 af Prince Paul, får ganske enkelt danske Selvmord til at ligne en dåååårlig vittighed. Ikke at de partout skal sammenlignes, men det gør jeg lige alligevel, fordi det er sjovt :-D
Så for at mindes mine yngste ungdomsår og for at hylde en af hip hoppens store, får du her lidt godt at hygge med.









Og så lige en "educational video" fra 90'erne i Alicia Keys' barndomshood - Hells Kitchen. Gudskelov kunne hun spille på klaver...



Ingen kommentarer:

Send en kommentar