torsdag den 25. marts 2010

Nyt Program... Og en hyldest til en stor vært.


I næste måned har jeg fået æren af, at starte et nyt musikprogram på P3...
Det bliver et hitlisteprogram, og det er på mange måder en drengedrøm der går i opfyldelse. Jeg mener, hvem kan ikke lide en hitliste i ny og næ? Læs mere om programmet her
Lad mig i den sammenhæng vise min største respekt og anerkendelse til en af dansk radios store, som i samme moment rykker fra P3 til P4. Andrew Jensen.
Manden begyndte at lave radio, sådan nogenlunde på samme tid, som jeg blev født. Han startede i 1994 Tjeklisten på P3 og har sidenhen bestyret denne med stensikker hånd.
Jeg husker stadig hvordan denne mands stemme og stil gjorde stærkt indtryk på mig, da jeg som spæd teenager i 90'erne hørte ham i radioen.
Tjeklisten stopper imidlertid denne søndag, og noget der ligner en institution i dansk radio går dermed i luften for sidste gang. Lyt med allerede fra kl. 10, nu på søndag, hvor der vil være et "Farvel til Tjeklisten" program inden sidste udgave kl. 12...
Tak til Andrew for mange mange mange timers radio. Respekt er påkrævet!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar