fredag den 26. marts 2010

Panamah


De kalder sig Panamah, de er danske og har lavet et behageligt lille nummer der hedder "Ik for sent".
Mere ved jeg endnu ikke rigtigt om dem, og de gør sig da umiddelbart også umage med at bevare mystikken om sig selv (se billedet). Til gengæld har de fået en af DK's absolut dygtigste producere og et af hans mange projekter til at remixe sig. Robin Hannibal og Boom Clap Bachelors. Dét er for mig stort set lig med høj kvalitet, og jeg blev da heller ikke skuffet, da jeg første gang trykkede play og lyttede :-)
Vokalen virker uskolet og skrøbelig - på en god måde og tracket fylder præcist så meget (lidt) som det skal. Der er plads - og det er godt!
Umiddelbart kunne jeg godt forestille mig en lille hype sprede sig om projektet her - så lad os se om foråret har Panamah (og os andre) noget godt godt i vente...
Ik for sent bcb remix kort


1 kommentar:

  1. http://vimeo.com/6473968

    Jeg synes seriøst, at du skulle overveje at spille dette i Smag. Jeg tror, at det vil falde i rigtig god jord.

    SvarSlet