fredag den 23. april 2010

Skream & Benga for fanden!


Sidder lige nu og tager mig sammen. Har haft en af de dér 12 timers arbejdsdage, er lige kommet hjem og om en time er der et fantastisk arrangement på Vega.
To af de største dubstep producere/dj's kommer forbi og spiller... Skream og Benga (Begge UK).
Utroligt at jeg kan være SÅ træt, at jeg ligefrem skal tage mig sammen til at komme afsted. Jeg har glædet mig til dette arrangement i laaang tid og jeg bor oven i købet 150 meter fra Vega... Well...
Jeg tænker at det vil være et skub på vejen, hvis jeg lige lytter til noget af det lir, som de to herrer har smidt efter os. Mmmm, Skream og Benga...


Den dubbede:
Skream - Stagger by hastee

Klassikeren:
Benga & Coki - Night by croakcroakribbit

Wobble Wobble:
Skream - Oskilatah by Cristian1

Den utrolige:
Benga - 26 Basslines by Ognyan

Reeeemix 1:
Night-By-Night-Skream-Remix by Jixxy

Reeeemix 2:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar