torsdag den 15. oktober 2009

Herre fucking popdreng og herre fucking hipster!




Skotske Calvin Harris, har i dén grad brugt år 2009 på at bryde stort igennem. Han er en herre fucking popdreng!
Singlerne I'm not Alone og Ready for the Weekend har været enorme hits og nu er videoen til næste single så kommet. Flashback hedder den, og selve videoen er bestemt ikke noget at klappe i hænderne over (utroligt som han kun laver fucking lade videoer). Til gengæld er det en glimrende popsang, med et behaaaaageligt omkvæd. Jeg kan godt li' den.
Tjek det:









Her på bloggen handler det meget om "blip blop-musik" og "rip rap-musik" men der skal være plads til andet.
Tillad mig derfor at præsentere en god opfindelse: The Drums.
Min kollega Camilla Jane Lea præsenterede mig for denne flok herre fucking hipsters, og jeg bed på fra fjerde sekund (de tre første sekunder skulle jeg lige bruge på at abstrahere fra deres fucking hipster look).
Men sangen er feeee' og ikke mindst forsangerens vokaler, gør noget godt for mig. Jeg kan godt lide den.
Tjek det:







Ingen kommentarer:

Send en kommentar